Kevät- ja syyskokouksen antia

Kevät oli sangen kummallista aikaa, korona kuritti kovalla kädellä. Siitä syystä jouduimme siirtämään kevätkokousta. Päädyimme pitämään niin kevät- kuin syyskokouksen nyt syksyllä 8.10.2020. Yhdistyksen jäseniä oli paikan päällä mukavasti ja kokous aloitettiin kahvittelun ja rupattelun merkeissä. Keskustelimme tulevista kunnallisvaaleista. Muhoksen osalta ollaan tyytyväisiä tulleiden ehdokkaiden määrään ja ehdokasasettelu on pyörähtänyt mukavasti liikkeelle! Syyskokous valitsi hallituksen puheenjohtajaksi Anu Plaketin, joka aloittaa pestissään 1.1.2021. Jani Leppänen (varalla Petri Kurimus) tuli valituksi hallitukseen, tervetuloa mukaan! Muut valituksi tulleet hallituksen jäsenet: Heidi Pöykiö (varalla Markku Yrjänäinen), Mika Väisänen (varalla Reijo Kamula) ja Ville Rauhio (varalla Kati Väisänen). Pasi Brotkinille suuri kiitos joukkojemme johtamisesta ja onnea uusiin tuuliin naapurikunnassa. Allekirjoittanut toimii myös vaalivastaavana eli mikäli sinulla on kysymyksiä kunnallispolitiikasta, puolueesta, ehdolla olosta tai ihan mistä vain aiheeseen liittyvästä ole yhteydessä. Joulukuussa 5.12. järjestämme perinteisen glögitapahtuman ja paikalla on kunnallisvaaliehdokkaita, tervetuloa juttelemaan ja maistelemaan glögiä!

Mitäpä jos lähtisit ehdolle kuntavaaleihin?
Perussuomalaisten puheenjohtaja Jussi Halla-aho:
”Ehdokkaaksi tarvitaan tavallisia ihmisiä ja erilaisia ihmisiä, nuoria, vanhoja, miehiä, naisia, duunareita ja yrittäjiä, sekä kaikkea tältä väliltä.”
••••••
Lisätietoja kuntavaaleista ja Perussuomalaisten puheenjohtaja Jussi Halla-ahon videon löydät tästä linkistä:

Heidi Pöykiö

varapuheenjohtaja